Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania - Cristina Burlacioiu
Cod produs: 9786062614669

Iti recomandam si
Descriere
In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens lucrarea ofera printr-o serie de modele statistice o analiza a intregii piete de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii. Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pietei de media din Romania dar si a altor tari europene pentru a determina contextul pozitionarii actuale si a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate. La nivel de marca prin multitudinea de modele statistice aplicate corelatii regresii ACP clustere s-a determinat efectul pe care il are media prin bugetul investit tipul de media ales mixul folosit asupra indicatorilor de marca notorietate si utilizare .Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 232 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.