Obiectivele instruirii, Procesului de invatare. Volumul 8 - Sorin Cristea
Cod produs: 9786066836685
Iti recomandam si
Descriere
In primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de invatamant la nivelul unui concept pedagogic fundamental si se analizeaza obiectivele instruirii din perspectiva realitatii pedagogice. In capitolul 2 se evidentiaza necesitatea clasificarii obiectivele instruirii/procesului de invatamant, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice si sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogiceale OI/PI, afirmate in teoria si practica instruirii.
Partea de aplicatii urmareste: 1. exemplificarea obiectivelor generale si a obiectivelor specifice exprimate in termeni de competente generale, respectiv specifice, la nivelul curriculumului scolar, functional in prezent in invatamantul primar; 2. evidentierea deschiderilor posibile la nivelul actiunii de operationalizare realizate de fiecare invatator, institutor si profesor pentru invatamantul primar, in vederea stabilirii, in cele mai bune conditii, a performantelor concrete ale elevului in cadrul fiecarei activitati didactice.
Specificatii
Brand | Didactica Publishing House |
Anul publicarii | 2018 |
Greutate | 200 g |
Limba | Romana |
Subgen | Pedagogie |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.