Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Modifica preferinte
Inapoi

Oportunitati de optimizare a strategiilor de marketing prin utilizarea realitatii virtuale si a realitatii augmentate - Bogdan-Mihai Prodea

Cod produs: 9786062818456
PRP: 50.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
45.00 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Miercuri, 02 Apr. - Vineri, 04 Apr.
Comanda prin

Descriere

Aceasta lucrare exploreaza oportunitatile de optimizarea a strategiilor de marketing prin utilizarea tehnologiilor Realitatea Virtuala RV si Realitatea Augmentata RA investigand modul in care integrarea acestora poate imbunatati practicile de marketing si poate influenta comportamentul consumatorilor in mediul digital. Primul obiectiv este de a evalua modul in care aceste doua tehnologii sunt percepute si utilizate de catre consumatori. Astfel cercetarea adopta o abordare calitativa pentru a explora aceste dimensiuni. Prin intermediul interviurilor in profunzime se examineaza modul in care inizii percep utilizeaza si interactioneaza cu RA si RV in erse contexte. Al doilea obiectiv este de a determina daca implementarea RA sau RV are vreun impact asupra nivelurilor intentiei de achizitie in mediul online utilizand metode experimentale pentru a evalua acest efect. Au fost realizate doua experimente iar concluziile au aratat ca cele doua tehnologii au un impact pozitiv asupra intentiei de achizitie in mediul digital. A doua parte a cercetarii cantitative este reprezentata de o ancheta pe baza de sondaj care abordeaza cel de-al treilea obiectiv principal al tezei acela de a identifica si masura modul in care diferitele caracteristici ale RA si RV impacteaza si influenteaza nivelul intentiei de achizitie. Aceasta sectiune ofera o perspectiva asupra factorilor care influenteaza adoptarea si acceptarea de catre consumatori a acestor tehnologii emergente si ofera scheme de influenta care sunt valoroase in procesul de implementare a realitatii augmentate sau virtuale in strategia de marketing. Pe baza constatarilor si a informatiilor colectate din capitolele anterioare se propune un program de marketing pentru implementarea RA si RV in strategia de marketing a IMM-urilor. Aceasta sectiune ofera orientari si recomandari practice pentru ca IMM-urile sa valorifice eficient tehnologiile in eforturile lor de marketing. Concluziile trase in urma cercetarii evidentiaza potentialul semnificativ al realitatii virtuale si augmentate in optimizarea strategiilor de marketing. Integrarea acestor tehnologii ofera oportunitati unice pentru experiente imersive personalizate si interactive pentru consumatori. Cu toate acestea trebuie luate in considerare provocari precum costul limitarile tehnice si gradul de acceptare al tehnologiei pentru a exploata pe deplin beneficiile potentiale ale RA RV.

Specificatii

Brand Universitara
Anul publicarii 2024
Numar pagini 200

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

      Intrebari si raspunsuri

      Completeaza numele
      Completeaza adresa de email
      Completeaza intrebarea
      Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

      Informatii

      TRANSPORT GRATUIT

      La comenzi de peste 300 lei

      VERIFICARE COLET

      Deschiderea coletului la livrare

      LIVRARE IN 24 H

      Livrare la nivel national

      POLITICA DE RETUR

      Retur in termen de 30 zile

      Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

      Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

      CONTACT

      Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
      Telefon 1 : 0769222200
      Telefon 2 : 0766424242
      © 2019 - 2025 Grup Dzc