Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Aceasta lucrare exploreaza oportunitatile de optimizarea a strategiilor de marketing prin utilizarea tehnologiilor Realitatea Virtuala RV si Realitatea Augmentata RA investigand modul in care integrarea acestora poate imbunatati practicile de marketing si poate influenta comportamentul consumatorilor in mediul digital. Primul obiectiv este de a evalua modul in care aceste doua tehnologii sunt percepute si utilizate de catre consumatori. Astfel cercetarea adopta o abordare calitativa pentru a explora aceste dimensiuni. Prin intermediul interviurilor in profunzime se examineaza modul in care inizii percep utilizeaza si interactioneaza cu RA si RV in erse contexte. Al doilea obiectiv este de a determina daca implementarea RA sau RV are vreun impact asupra nivelurilor intentiei de achizitie in mediul online utilizand metode experimentale pentru a evalua acest efect. Au fost realizate doua experimente iar concluziile au aratat ca cele doua tehnologii au un impact pozitiv asupra intentiei de achizitie in mediul digital. A doua parte a cercetarii cantitative este reprezentata de o ancheta pe baza de sondaj care abordeaza cel de-al treilea obiectiv principal al tezei acela de a identifica si masura modul in care diferitele caracteristici ale RA si RV impacteaza si influenteaza nivelul intentiei de achizitie. Aceasta sectiune ofera o perspectiva asupra factorilor care influenteaza adoptarea si acceptarea de catre consumatori a acestor tehnologii emergente si ofera scheme de influenta care sunt valoroase in procesul de implementare a realitatii augmentate sau virtuale in strategia de marketing. Pe baza constatarilor si a informatiilor colectate din capitolele anterioare se propune un program de marketing pentru implementarea RA si RV in strategia de marketing a IMM-urilor. Aceasta sectiune ofera orientari si recomandari practice pentru ca IMM-urile sa valorifice eficient tehnologiile in eforturile lor de marketing. Concluziile trase in urma cercetarii evidentiaza potentialul semnificativ al realitatii virtuale si augmentate in optimizarea strategiilor de marketing. Integrarea acestor tehnologii ofera oportunitati unice pentru experiente imersive personalizate si interactive pentru consumatori. Cu toate acestea trebuie luate in considerare provocari precum costul limitarile tehnice si gradul de acceptare al tehnologiei pentru a exploata pe deplin beneficiile potentiale ale RA RV.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti