Inapoi

Pachet complet de carti pentru concursul de directori de scoli 2021. Invatarea vizibila, Leadership si management educational si Scoli care invata

Cod produs: 7627
5
Brand
Trei
Anul publicarii 2021
Proprietati Management
Limba Romana
Gen Management
Vezi toate specificatiile
PRP: 198.95 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
179.06 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Miercuri, 24 Apr. - Joi, 25 Apr.
Comanda prin

Descriere

Pachetul complet de carti pentru examenul de directori de scoli care va avea proba scrisa pe data de 27. 07. 2021 contine lucrarile:

 1. Leadership si management educational. Teorii si practici actuale - Tony Bush

 In acest volum devenit clasic, Tony Bush schiteaza cadrul conceptual de orientare a activitatii decidentilor din educatie si analizeaza sase modele de management pe care le pune in relatie cu zece modele de leadership.

Notiunile teoretice sint ilustrate cu numeroase studii de caz din toate mediile educationale, de la scoala primara la universitate, intr-o varietate de contexte internationale.
Printre tematicile specifice abordate se numara centralizarea si descentralizarea in educatie, scolile in sistem de management autonom, relatia dintre teorie si practica sau natura si caracteristicile managementului educational. Conceptele-cheie, rezumatele si subiectele de dezbatere incluse in fiecare capitol faciliteaza utilizarea lucrarii si ca suport de curs. Leadership si management educational este un excelent instrument de lucru pentru cei care detin functii decizionale in cadrul unitatilor de invatamint si in sistemul educational in general.

 Din cuprins:
Importanta leadershipului si a managementului pentru educatie• Modele de leadership si management educational• Modelele formale• Modelele colegiale• Modelele politice• Modelele subiective• Modelele de ambiguitate• Modelele culturale

2. Scoli care invata. A cincea disciplina aplicata in educatie, autor Peter Senge

 

Celebru teoretician al managementului organizational, Peter Senge foloseste tot ceea ce a invatat din lumea afacerilor, pentru a optimiza domeniul invatamantului si al politicilor educationale. Plecand de la modelul celor "cinci discipline" esentiale pentru schimbarea la nivel organizational (maiestria personala, viziunea impartasita, modelele mentale, invatarea in echipa si gandirea sistemica), Senge si colegii sai diagnosticheaza mai intai stadiul la care se afla sistemul educational occidental, ramas in urma, la nivelul erei industriale, si neracordat la nevoile actualei societati informationale. Cartea propune o serie de abordari novatarea pentru politicile educationale, avand ca repere predarea individualizata, adaptarea curriculei la contextul local si renuntarea la invatarea prin memorare. Scolile sunt vazute ca niste sisteme vii, a caror supravietuire depinde de felul in care educatorii, elevii si parintii lor, dar si administratiile locale izbutesc sa se adapteze la transformarile socio-economice.

Cuprins

Sa incepem

I. Puncte de reper
1. Un moment intiparit in minte
2. Ideea de scoala care invata
3. Conceptii fundamentale despre invatarea in organizatii
4. Cum sa citesti aceasta carte
5. Ce este nou in editia revizuita
6. Sistemul educational al erei industriale
Peter Senge

II. O initiere in cele cinci discipline
1. Crearea unui context pentru invatarea organizationala
2. Maiestria personala
3. Viziunea impartasita
4. Modelele mentale
5. Invatarea in echipa
6. Gandirea sistemica
7. Esti mai destept decat un termostat?
Nelda Cambron‑McCabe, Janis Dutton

Sala de clasa
III. Sa deschidem usa salii de clasa
1. Cum cream clase care invata
2. Proiectarea unei clase care invata
Nelda Cambron‑McCabe
3. „Legal, sigur si ceva ce iti doresti sa inveti"
Carol Ann Kenerson

IV. Observandu‑i pe cei care invata
1. Demnitatea copilului
Tim Lucas
2. Sa‑i descoperim pe cei care invata
Tim Lucas
3. Depasirea absurdului
Terry O’Connor, Deirdre Bangham
4. Dansam impreuna
Candee Basford
5. Ce semnale transmiti?
Janis Dutton, Nelda Cambron‑McCabe, Tim Lucas, Art Kleiner

V. Practici educationale
1. Predarea tensiunii structurale
Robert Fritz
2. Metoda „viziunii impartasite" aplicata la clasa
Tim Lucas
3. Temele pentru acasa: un monstru de temut
Betty Quantz
4. Evaluarea ca invatare
Bena Kallick
5. Evaluare si responsabilitate
Steve Price
6. Comportamente inteligente
Art Costa
7. Cunoastere si putere
Nelda Cambron‑McCabe, Janis Dutton

VI. Conversatia constructiva
1. Cuvintele de deschidere
Carol Kenerson, Micah Fierstein, Janis Dutton
2. Prima intalnire cu noua clasa
Nelda Cambron‑McCabe
3. Reincadrarea consultarilor parinte–profesor
Nelda Cambron‑McCabe, Janis Dutton, Tim Lucas, Betty Quantz, Art Kleiner
4. „Nu manca pizza…"
Bryan Smith, Nelda Cambron‑McCabe, Tim Lucas, Art Kleiner, Janis Dutton

VII. Gandirea sistemica la clasa
1. Studierea pe termen lung a sistemelor
Jay W. Forrester
2. Ghid pentru aplicarea la clasa a gandirii sistemice
Lees Stuntz, Nina Kruschwitz
3. Context si implicare
Peter Senge
4. Competente si capcane
Michael Goodman
5. Sa invatam sa facem conexiuni
Linda Booth Sweeney


Scoala
VIII. In pragul scolii
1. Crearea de scoli care invata
2. Aspectul etic al initiativei de scolarizare
Nelda Cambron‑McCabe

IX, Viziunea scolii
1. Viziunea impartasita a scolii tale
Bryan Smith, Tim Lucas
2. Reinnoirea leadershipului educational
Nelda Cambron‑McCabe

X. Realitatea curenta
1. Incertitudinea predeterminata
Art Kleiner
2. Intrebarea de 19 000 de dolari
Relatare de Micah Fierstein
3. Succesul pentru cei de succes
Michael Goodman, Janis Dutton
4. Mutarea poverii
Michael Goodman, Janis Dutton, Art Kleiner
5. Marele joc din liceu
Nathan Dutton, Rick Quantz, Nolan Dutton
6. Forumul pentru Leadershipul Tinerilor
Joyce Bisso

XI. Perfectionarea profesionala
1. Gata cu perfectionarea didactica facuta in pripa
Edward T. Joyner
2. Grupul de studii cognitive
Faith Florer
3. A invata cum sa predai
Nancy Hoffmann

XII. Leadershipul
1. A conduce fara a controla
Charlotte Roberts
2. Colegi si parteneri
3. De la „calaretul singuratic" la liderul invatarii: calatoria unui inspector
Peter Negroni
4. Niciun elev nu e „de aruncat"
Mary Leiker
5. Crearea unui grup nodal de invatare
Les Omotani
6. „Nu puteti face asta!"
Ann Marie Gallo


Comunitatea
XIII. Sa pasim catre comunitate
1. Cultivarea comunitatilor care invata

XVI. Sustenabilitatea
8. Cetateanul sistemic
Peter Senge

Note
Despre autori

 

3. Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie


Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetari, incluzand 250 de milioane de elevi, Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori identifica, pe baze riguros stiintifice, care sunt cei mai eficienti factori din procesul de predare-invatare. Intr-o lume preocupata de aspectele conjuncturale ale activitatii didactice (politici educationale, management scolar etc.), John Hattie se intoarce la „viata de zi cu zi" a profesorilor si elevilor. Axata pe procesele specifice lectiei si interactiunilor profesor–elev, cartea ofera criterii clare si obiective pentru orice educator care doreste sa aleaga cele mai bune cai de optimizare a invatarii.
 
Volumul se concentreaza asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importantei clarificarii la clasa a criteriilor de reusita si a progresului individual al elevului si asupra felului in care evaluarea continua poate motiva atat profesorul, cat si elevii. Educatorii si cercetatorii din domeniul pedagogiei vor gasi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum si studii de caz si liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.
 
„Dupa incercari mai mult sau mai putin reusite de reforme structurale si sistemice in educatie, avem nevoie de o revolutie a invatarii. Cartea lui Hattie le ofera profesorilor sansa extraordinara de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o transformare profunda a invatarii, aducand acest proces in zona «vizibila» si facandu-l placut si autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct si substantial la o Romanie educata..."- Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei „Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
 
John Hattie este director al Institutului de Stiinte ale Educatiei din Melbourne. A mai scris Self-Concept (1991) si Visible Learning. A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (2008).
 

 

Specificatii

Brand Trei
Anul publicarii 2021
Proprietati Management
Limba Romana
Gen Management

Recenzii

5
1 review
5 stele ( 1)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
100%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota
  • Mircea
    30-07-2021

    Recomand

    Un pachet excelent de carti utile, sunt incantat mult de alegerea facuta, voi mai comanda de la DZC

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc