Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Georgeta Ghenea Marketing sau Vanzari Este o intrebare care de prea multi ani reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul oul si gaina . Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu si in loc de sau . Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor de la Marketing 1. 0 centrat pe produse continuand cu Marketing 2. 0 centrat pe clienti si ajungand la Marketing 3. 0 centrat pe oameni completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas. Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului si pentru asta vanzatorii trebuie sa-si cunoasca partenerii de afaceri. Marketingul ii ajuta sa duca discutia cu clientii in zona de avantaje si beneficii. Segmentarea potentialilor clienti si construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de marketing ajuta la construirea unor oferte atractive de valoare bazate pe diferentiatori competitivi. Plecand de la oferta de valoare ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod constient interactiunile cu clientii precum si exemple concrete si utile de elevator pitch sau de tratare de obiectii . Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client astfel cartea ne pune la dispozitie un check list cu sarcinile si indicatorii de performanta relevanti. Astfel misiunea viziunea si valorile companiei centrate pe oameni abordarea profesionista dar umana si intr-o maniera etica a clientilor sunt un stil de viata pentru vanzator nu doar niste cuvinte aruncate-n vant. Adrian Cioroianu autorul cartilor Vanzari 2. 0 si Aproape totul despre managementul echipei de vanzari Vanzari 2. 0. Punct si de la capat - Adrian Cioroianu Traim un punct de inflexiune in viata noastra care ne obliga sa ne reinventam inca o data. Ca vanzatori. Ca mod in care facem vanzarile Vanzari 2. 0. Punct si de la capat cel mai recent proiect editorial de exceptie marca Adrian Cioroianu si Evrika Publishing este o carte de vanzari utila pentru toata lumea cu exemple reale si lucruri puse in practica in perioada COVID-19 in Romania. Ceea ce am reusit sa punem cap la cap in carte este o combinatie de instrumente de vanzare psihologia vanzatorului in puncte de inflexiune cum traim in zilele noastre si motivatie care este atat de importanta pentru echilibrul fragil din mintea vanzatorului. Exact ce ai nevoie sa mergi mai departe. Sa te reinventezi noteaza coordonatorul lucrarii Adrian Cioroianu. Cititi aceasta carte daca vreti sa va vindeti mai bine Sunt 20 de oameni care au contribuit la continut si toti 20 vand de ani de zile produse si servicii cu mult succes. Cartea este despre Vanzarea 2. 0 adica noua abordare in felul in care vindem dupa aparitia COVID-19 . Lorand Soares Szasz expert in cresterea accelerata a IMM-urilor antreprenor Titlul cartii spune tot. Situatia este de asa natura incat trebuie sa punem punct la felul in care lucram pana acum si sa o luam de la inceput. De la inceput dar de la alt inceput cu o noua abordare. Nu cu Vanzari 1. 13. 14 nu Cu Vanzari 2. 0 . Viorel Tascau Aproape totul despre managementul echipei de vanzari - Adrian Cioroianu Aceasta carte este bazata pe articole din Sales Magazine. Revista de vanzari scrisa de oameni de vanzari pentru vanzatori. Scrieri originale aplicate pentru ce se intampla in domeniul vanzarilor in Romania destinate oamenilor curiosi care fie sunt vanzatori fie sunt pasionati de vanzari. Obiectivul nostru este simplu Sa va oferim cunostinte experiente noutati pareri idei instrumente din spatiul vanzarilor. Sa va ajutam sa vindeti mai mult mai repede si mai usor. Suntem aici pentru a face asta. Dar ideile vin doar daca le cauti. Respectam timpul si atentia voastra. Am fi foarte bucurosi daca ne-ati incerca. Daca ne-ati cumpara . Va multumim. Multumim scriitorilor nostri care ni s-au alaturat neconditionat si au crezut in aceasta idee de cum au auzit-o. Apoi va multumim voua primilor nostri cititori care faceti tot acest proiect sa fie real. Cartea pe care ne-o propun cei de la Sales Magazine sub coordonarea lui Adrian Cioroianu reprezinta un adevarat ghid practic pentru toti cei care cocheteaza cu activitatea de management in vanzari adaptat realitatilor si conditiilor specifice pietei din Romania. Totodata prin intermediul managerilor si trainerilor cu o bogata practica in domeniu care au ales sa-si impartaseasca experientele profesionale in paginile sale ea constituie si o fereastra deschisa catre lumea vanzarilor cu tot ceea ce inseamna aceasta lume in tara noastra. Prin toate acestea prezenta lucrare se dovedeste a fi utila tuturor celor care sunt pasionati de arta vanzarilor precum si celor care doresc sa cunoasca ceea ce inseamna viata unui manager de vanzari in Romania si care sunt provocarile si oportunitatile pe care piata autohtona le ofera acestuia. Si cum piata este intr-o continua evolutie la fel se dovedesc a fi si realitatile specifice domeniului vanzarilor sens in care autorii ne promit si o continuare a prezentei lucrari. Totul cu scopul declarat si asumat de a contribui la formarea si consolidarea spiritului unei comunitati profesionale autohtone de profil. Mihai-Bogdan MARIAN
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti