Inapoi

Risc si afaceri - Elena Druica

Cod produs: 9789736559921
PRP: 15.90 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
14.31 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Vineri, 18 Apr. - Marti, 22 Apr.
Comanda prin

Descriere

Risc si afaceri - cinci capitole de baza care isi propun sa ofere cititorului cunoasterea riscurilor si modalitatilor evitarii acestora intr-o afacere. Primul si al doilea capitol aduc in atentia cititorului conceptele de aleatoriu incertitudine si risc ca reprezentand elementele de baza ale oricarui studiu de profil. Se discuta asupra marimilor care caractezeaza riscul si se doreste familiarizarea cititorului incepator in domeniu cu cateva notiuni neaparat necesare de teroia probabilitatilor. Se aduc in discutie barierele psihologice pe care managementul intr-un mediu incert le creaza asupra intreprinzatorului tarele comportamentale care il greveaza pe acesta din urma si nevoia de educatie economica menita sa ajute la depasirea acestor neajunsuri si la impletirea benefica a teoriei si practicii economice intr-un amalgam propice dezvoltarii afacerii. Nu sunt omise nici problemele pe care le genereaza incompatibilitatea dintre limbajul specialistului si perceptia intreprinzatorului si nici controversele daunatoare pe care ersi priceputi in domeniu le mediatizeaza intens subminand astfel increderea micilor agenti economici in consultanta de profil. Se prezinta o clasificare a riscurilor care are marele avantaj de a pune in evidenta directii de actiune independente fapt care va fi folosit in evaluarea riscului total la nivel de firma. Capitolul al treilea prezinta intr-un limbaj accesibil o serie de metode si instrumente matematice menite sa ajute in procesul de evaluare a riscului si pune in evidenta masuri de risc pentru acele distributii de probabilitate particulare utilizate frecvent in practica asigurarilor. Au fost amintite cateva masuri alternative ale riscului pentru ca se recunoaste existenta avantajelor si limitelor masurilor traditionale. Capitolul al patrulea prezinta cititorului un model original nu prin constructie ci prin adaptare la o alta piata decat cea pentru care a fost creat. Cu referire la piata bunurilor de consum final sau intermediar a fost abordata problematica pretului intr-o maniera care pana acum a fost specifica mai degraba ingineriei financiare. In aceasta noua viziune perfect functionala s-a reusit adaptarea unui model de piata financiara pentru a determina modul in care intreprinzatorul poate maximiza rentabilitatea corespunzatoare vanzarilor la un nivel de risc dat sau modul in care poate minimiza riscul pentru un nivel fixat al rentabilitatii. Capitolul al cincilea abordeaza problematica riscului in viziune agregata. Desi intr-o evaluare statica analiza medie varianta a permis un prim pas in elaborarea unui model de evaluare a riscului total la nivel de firma pentru a carui functionalitate a fost esentiala clasificarea riscurilor din Capitolul al doilea. Aceasta lucrare nu a putut fi incheiata lasand impresia ca au fost rezolvate toate problemele privitoare la risc. Exista probleme grave care vor necesita studii ample in perspectiva si colaborarea unor colective de specialisti din cele mai erse zone ale stiintelor economice. Din acest motiv Capitolul al cincilea se finalizeaza lasand deschise discutiei cateva directii fierbinti.

Specificatii

Brand C.H. Beck
Anul publicarii 2006
Numar pagini 152

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2025 Grup Dzc