Inapoi

Turism urban. Note de curs - Elena Bogan

Cod produs: 9786062808761
0
Brand
Universitara
Anul publicarii 2019
Numar pagini 276
Greutate 0.200 kg
Limba Romana
Vezi toate specificatiile
PRP: 40.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
36.00 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Luni, 23 Dec. - Marti, 24 Dec.
Comanda prin

Descriere

Turismul din spatiul urban, comparativ cu celelalte forme de turism, este mult mai complex si diversificat, datorita numarului mare de resurse disponibile. Prezenta acestor resurse in urban, dar mai ales includerea lor in diferite programe si circuite turistice, aduc numeroase beneficii oraselor, ce se traduc prin sustinerea activitatilor economice locale si crearea de noi locuri de munca. In acelasi timp, pot aparea insa si efecte mai putin dorite, legate de cresterea fluxurilor turistice, sau lipsa de preocupare pentru noi investitii in turism.
In mediul urban, majoritatea activitatilor turistice legate de petrecerea timpului liber sunt legate de domeniul cultural. Turismul urban axat pe domeniul cultural pune in valoare talentul artistilor (pictori, sculptori – expozitii si galerii de arta, designeri vestimentari), gastronomia nationala si regionala, prin restaurantele cu specific etc.
Tipurile de turism din mediul urban, in totalitatea lor, sprijina contactele interumane dintre populatia gazda si vizitatori, sprijina schimbul de informatii, idei, experiente culturale si turistice. Realizarea strategiilor de dezvoltare socio-economice a oraselor, a planurilor de urbanism general trebuie sa aiba in vedere sustinerea si amplificarea functiei turistice. Industria turistica trebuie sa fie in armonie si echilibru cu celelalte activitati economice, pentru a se putea evita contradictiile. In conditiile in care mediul urban este capabil sa sustina turismul, sa ofere noi facilitati pentru agentii economici din domeniu, acestia determina un proces mai rapid de conservare, restaurare sau modernizare urbanistica.
Pentru recunoasterea contributiei turismului in dezvoltarea oraselor, autoritatile locale trebuie sa se implice in imbunatatirea infrastructurii si a spatiilor artistice si de cultura, a spatiilor de lucru pentru artisti, pentru repetitii, expozitii, s. a. Crearea de facilitati in arta si cultura pot fi incurajate in toate centrele urbane si pot constitui parte integranta a infrastructurii civice si a comunitatii. Aceste facilitati trebuie sa fie asigurate si incurajate in toate zonele functionale urbane, astfel incat de arta si cultura sa se bucure toti vizitatorii si comunitatea.
Turismul urban axat pe componenta culturala sprijina pastrarea identitatii culturale, a valorilor si bunurilor de exceptie; devine o parte importanta a culturii si civilizatiei nationale; sprijina schimburile culturale (mai ales la nivel muzeistic si al evenimentelor artistice). Concentrarea activitatilor turistice la nivel urban semnifica conturarea unei functii si culturi turistice bine definite si include ideea de multiculturalitate. Prin urmare, turismul urban ofera o multitudine de experiente colective, individuale in plan psihic, afectiv-estetic, cu impact pe termen lung asupra turistilor. In fata extinderii tehnicii performante si a comunicarii informatice, domeniul actual este cel care reflecta latura umana a societatii contemporane.
Autoare

Specificatii

Brand Universitara
Anul publicarii 2019
Numar pagini 276
Greutate 0.200 kg
Limba Romana
Gen Universitara

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc