Un genocid nerecunoscut - Mariana S. Taranu
Cod produs: 9786060810278
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 250 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Ultima foamete organizata de URSS in existenta sa a fost cea din Basarabia, in perioada anilor 1946-1947.
Scopul infometarii basarabenilor a fost de a frange coloana vertebrala a populatiei si de a o transforma intr-o masa amorfa. Consecinta imediata a acestei politici inumane a constituit crearea colhozurilor.
Aparitia canibalismului, cresterea criminalitatii, a multiplelor boli ca urmare a inanitiei, frica de necunoscut si lipsa increderii in ziua de maine sunt doar cateva consecinte in timp ale politicii de infometare constanta a populatiei Basarabiei in primii ani ai celei de-a doua ocupatii sovietice. Statul sovietic a impus interdictie la folosirea cuvantului „foamete”, interdictie mentinuta pana in anul 1987. Despre foamete se vorbea numai in „Dosarele speciale”, deci, lupta cu foametea se putea face numai si numai cu aprobarea Kremlinului. Iar aceasta lupta a inceput doar in anul 1947, atunci cand autoritatile de la Kremlin au decis sa-i hraneasca pe o parte din infometati.
Autorul
Specificatii
Brand | Vremea |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 250 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.