Volumul 17. Mari idei ale matematicii. Teoria informatiei. Matematica in era digitala - Juan M. R. Parrondo
Cod produs: 9786063382062
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Primul contact cu teoria matematica a informatiei genereaza de obicei o confuzie considerabila si o oarecare dezamagire. Speram totusi ca teoria se ocupa matematic de mesajele pe care le schimbam de gandul insusi precum si de modul in care acesta este formulat intr-o anumita limba. Insa in aceasta teorie lucrul important este impredictibilitatea deoarece nu se preocupa de sensul mesajelor sau al textelor ci incearca mai degraba sa cuantifice informatiile pe care acestea le pot contine. Claude Elwood Shannon a reusit cu doar doua articole publicate in 1948 sa puna bazele intregii teorii a informatiilor. Conceptele informationale si aplicarea lor la compresia datelor prima teorema a lui Shannon precum si capacitatea de transmisie a canalelor de comunicatie a doua teorema a lui Shannon dar si aplicatiile lor in telefonia mobila si in alte sisteme de comunicatii alcatuiesc nucleul acestei carti. De asemenea volumul abordeaza relatia neasteptata care a aparut intre fizica si teoria informatiei dupa observarea faptului ca sistemele cuantice pot procesa informatii mult mai eficient decat cele clasice.Specificatii
Brand | Litera |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 144 |
Format | 160x230 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.