Branding in secolul 21. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc
Cod produs: 9786062612603
Iti recomandam si
Descriere
„Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?
Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.
Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.”
Lect. univ. dr. Andreea Mitan.
Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 126 |
Greutate | 0.20 kg |
Limba | Romana |
Gen | Universitara |
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
VERIFICARE COLET
LIVRARE IN 24 H
POLITICA DE RETUR