Creierul religios. Neurostiinta si spiritualitate. Volumul 40. Descopera Neurostiinta - Maria Ines Lopez-Ibor Alcocer Ana Maria de Luis Otero
Cod produs: 9786303425801
Iti recomandam si
Descriere
Cercetarile recente sugereaza ca toate manifestarile umane sunt direct legate de creier. Datorita dezvoltarii medicamentelor psihotrope pe baza ingineriei moleculare, stimularii magnetice transcraniene, stimularii electrice profunde cu implanturi psihochirurgicale, precum si studiilor de caz ale pacientilor cu leziuni cerebrale, a fost posibil sa se demonstreze ca starea de spirit si constiinta sunt dovezi incontestabile ale integrarii minte–corp. Pe de alta parte, datorita neurostiintelor, din punct de vedere etic si juridic, intrebarile cu privire la originea si sfarsitul vietii sau despre sensul fiintei umane au nevoie de o perspectiva neuroetica.
Dupa cum explica aceasta carte, unii oameni de stiinta au considerat ca activitatea cerebrala este cea care ne permite sa credem, iar acest lucru poate fi partial adevarat, dar ceea ce s-a demonstrat este ca activitatea cerebrala este diferita la oamenii care au credinte religioase si la cei care nu au asa ceva, si ca spiritualitatea este asociata cu un sentiment sporit al starii de bine, niveluri mai scazute de depresie si ca poate promova cresterea personala atat din punct de vedere emotional, cat si rational.
Specificatii
| Brand | Litera |
| Numar pagini | 144 |
| Format | 160x230 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

