Din marile legende ale lumii. Volumul I - Alexandru Mitru
Cod produs: 9789732333587
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 288 |
Grup de varsta | 9 - 11 ani, 12 - 14 ani |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Din marile legende ale lumii aduna laolalta mituri celebre ale omenirii. Al. Mitru rescrie povesti in care personaje legendare isi demonstreaza vitejia, lupta pentru dragoste si in care prietenia invinge ura, iar onoarea e mai presus de orice.
Noaptea, Ghilgames visa iar. Ploua cu sange si cu foc. Focul se stinse intr-un tarziu si ramase numai cenusa.
Prevestirile erau rele. Enkidu se cutremura.
- Daca te temi, intoarce-te!
- Nu ma intorc, raman cu tine. Prietenia imi e mai scumpa decat viata, Ghilgames.
Din marile legende ale lumii este o carte de neratat. Alexandru Mitru repovesteste unele dintre cele mai frumoase poeme epice si legende ale lumii, valorificand, in cazul creatiilor anonime, cele mai indepartate izvoare literare, pe care le aduce astfel mai aproape de cititori. Citeste continuarea articolului pe blog.
Textul acestei editii in urmareste indeaproape pe acela al volumului publicat in 1976 de Editura Junimea.
Specificatii
Brand | Cartea Romaneasca |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 288 |
Grup de varsta | 9 - 11 ani, 12 - 14 ani |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Format | 140 X 210 mm |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Imaginatia |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.