Mara - Ioan Slavici
Cod produs: 9786069479094
Iti recomandam si
Descriere
Romanul Mara de Ioan Slavici a fost publicat in 1894 in revista Vatra iar in volum a aparut abia in 1906 fiind considerat cel mai bun roman al nostru inainte de Ion Serban Cioculescu si aproape o capodopera George Calinescu deoarece destinul eroilor si mediul social sunt evocate cu o remarcabila arta a detaliului si cu o mare forta de construire a ansamblului. Ca orice roman Mara este o specie a genului epic in proza de mare intindere cu actiune complexa desfasurata pe mai multe planuri narative organizate prin alternanta sau inlantuire cu o intriga ampla si complicata. Personajele numeroase de erse tipologii si etnii dar bine inidualizate sunt angrenate in conflicte puternice iar structura narativa realista profileaza o imagine consistenta si profunda a vietii. Principalul mod de expunere este naratiunea iar personajele se contureaza direct prin descriere si indirect din propriile fapte ganduri si vorbe cu ajutorul dialogului si al monologului interior. Cuprins Saracutii mamei Maica Aegidia Furtuna cea mare Primavara Ani de tinerete Ispita Zbuciumare Datoria Inima saraca Cine ce poate Alta lume Doua porunci Datorii vechi Rostul lui Bandi Ispravile lui Trica Greul vietii Birtul de la sararie Blestemul casei Verboncul Norocul casei Pace si linisteSpecificatii
Brand | TOP PUBLISHING |
Numar pagini | 348 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.