Marea carte a emotiilor
Cod produs: 9789737149305
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 96 |
Grup de varsta | 3 - 5 ani, 6 - 8 ani |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Cum te simti? Pare o intrebare simpla, la care orice adult stie sa raspunda. Insa copiii inca nu stiu, mai exact abilitatea lor de a raspunde este limitata, bazandu-se doar pe cateva emotii elementare. De multe ori parinti isi privesc copiii si vad doar „istericaleË®.
Dar oare de ce se comporta copilul asa? Ii e somn? E obosit? Flamand? Il doare ceva? E trist? Dezamagit? Sau poate manios?
Pentru a putea pune in cuvinte toate aceste emotii, mai intai copilul trebuie sa invete sa le recunoasca in sine si in altii.
Povestioarele din acest volum incearca sa va intinda o mana de ajutor in acest proces de identificare a emotiilor si de dezvoltare a inteligentei emotionale a copiilor dumneavoastra aflati la varsta gradinitei. Pentru ca aceasta perioada dificila din viata copilului dumneavoastra va fi mai usor de depasit daca el sau ea va invata sa-si recunoasca si sa-si exprime in cuvinte emotiile – fie ele pozitive sau negative. O alta carte care nu poate lipsi din biblioteca niciunui parinte!
Specificatii
Brand | Aquila |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 96 |
Grup de varsta | 3 - 5 ani, 6 - 8 ani |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Subgen | Carti pentru copii |
Tip carte | Ilustrata |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.