Max invata sa foloseasca toaleta - Christian Tielmann
Cod produs: 9786060488910
Numar pagini | 24 |
Grup de varsta | 1 - 3 ani |
Format | 19x19 |
Abilitati dezvoltate | Imaginatia |

Iti recomandam si
Descriere
O carte ilustrata care ii sprijina pe cei mici intr-una dintre primele provocari importante din viata lor: renuntarea la scutec si folosirea toaletei. Max este decis sa invete cum sa procedeze „ca cei mari”, iar prin aceasta experienta, copiii pot intelege ca procesul e natural, pas cu pas, si ca mici accidente pot aparea – si e in regula.
Textele scurte, clare si ilustratiile expresive transforma cartea intr-un instrument util pentru parinti si educatori, care vor sa abordeze aceasta etapa cu rabdare si incredere.
Cartea face parte din colectia „Soricelul cititor”, dedicata dezvoltarii emotionale si educationale a copiilor de varsta mica.
Christian Tielmann a studiat filosofia si germana la Freiburg si Hamburg. In timpul studiilor a publicat primele sale carti pentru copii, in 1999. In 2005 si-a luat doctoratul la Universitatea din Hamburg. Acesta a scris peste 40 de carti pentru copii si tineri pentru diverse edituri, care au fost traduse in 24 de limbi. Primul sau roman pentru adulti a fost publicat in 2019. Locuieste cu familia in Köln.
Specificatii
Brand | Didactica Publishing House |
Numar pagini | 24 |
Grup de varsta | 1 - 3 ani |
Format | 19x19 |
Abilitati dezvoltate | Imaginatia |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.