Schimbarea sistemului de crezuri prin programare neurolingvistica - Robert B. Dilts
Cod produs: 9786068414621
Anul publicarii | 2017 |
Numar pagini | 288 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Iti recomandam si
Descriere
Crezurile noastre pot modela, influenta sau chiar determina gradul nostru de inteligenta, starea de sanatate, modul de a interactiona in relatiile cu ceilalti, creativitatea, chiar si gradul de fericire si de succes personal. Si, daca intr-adevar, crezurile sunt o forta atat de puternica in vietile noastre, cum putem face sa le controlam si sa nu ne mai lasam controlati de ele?
Programarea neurolingvistica (NLP) ne propune un model eficient si fascinant al mintii si un ansamblu de instrumente comportamentale care ne permite sa deblocam unele dintre mecanismele ascunse ale crezurile noastre negative. Prin procesele aferente programarii neurolingvistice, convingerile limitatoare pot fi aduse la suprafata si dizolvate intrun mod pragmatic si eficient. In acelasi timp, fiecare tehnica NLP prezentata in aceasta carte ne ajuta la dezvoltarea unui sistem de gandire nou care sa ne sustina pentru a ne crea o viata fericita, prospera si sanatoasa!
Specificatii
Brand | Vidia |
Anul publicarii | 2017 |
Numar pagini | 288 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.