Inapoi

The Tipping Point. Cum lucruri mici pot provoca schimbari de proportii - Malcolm Gladwell

Cod produs: 9789738874954
0
Brand
Publica
Anul publicarii 2008
Numar pagini 288
Limba Romana
Gen Stiinte
Vezi toate specificatiile
PRP: 55.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
41.25 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Miercuri, 08 Mai. - Joi, 09 Mai.
Comanda prin

Descriere

The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii.
  The Tipping Point este biografia unei idei, iar aceasta idee este foarte simpla. Cea mai buna cale de a intelege aparitia tendintelor in moda, fluxul si refluxul mareelor de delincventa sau, de ce nu, transformarea unor carticele necunoscute in niste best-seller-uri ori afluxul de adolescenti care fumeaza, fenomenul zvonurilor care merg din gura-n gura si toate celelalte schimbari misterioase care se petrec in viata de zi cu zi este sa le privim ca pe niste epidemii. Ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc exact la fel ca virusii.
 
  O scriere inovatoare excelenta, un studiu neconventional su perb al acestui fenomen atat de putin inteles, epidemia sociala.
DAILY TELEGRAPH
  Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevarat exceptional, abundand in tot felul de teorii noi despre stiinta manipularii.
AARON GELL, TUNE AUT
  Gladwell argumenteaza cu pasiune si elocventa in favoarea teoriei conform careia modificarile minore, atent concepute si inteligent puse in aplicare, pot declansa consecinte majore pentru indivizi, organizatii si comunitati.
BARRY GLASSNER, LOS ANGELES TIMES BOOK REVIEW
  Gladwell este inteligent, convingator, bine informat si provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante.
OBSERVER (UK)
  Dupa ce-am citit cartea aceasta, m-am gandit bine la propria mea afacere si intrevad acum mai multe oportunitati pentru activitatile la scara mica, de anvergura redusa. Merita sa fie citita de catre cei care lucreaza in marketing si de catre cei ce studiaza natura umana.
PHIL RILEY, MARKETING (UK)
  Avantul ideilor lui Gladwell ne captiveaza imaginatia.
JON GARELICK, BOSTON PHOENIX
  O lectura captivanta pentru cititorul obisnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperata pentru oamenii de afaceri care cauta surse de inspiratie ca sa-si transforme ideile in niste mode populare.
PUBLISHERS WEEKLY
  Pur si simplu fascinanta si nu de putine ori surprinzatoare... e genul de carte cu care iti poti regala prietenii in saptamanile ce vin, citand tot felul de fraze stupefiante, si in plus are potentialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea sa propage o idee sau sa promoveze o campanie.
SCOTLAND ON SUNDAY (UK)
  Supozitia care sta la baza cartii lui Gladwell este aceea ca miscari in aparenta subtile pot produce rezultate uluitor de ample si rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent in cercurile activistilor politici.
TIMOTHY NOAH, WASHINGTON MONTHLY

  Malcolm Gladwell ocupa pozitia 18 in clasamentul global al celor mai influenti ganditori de management Thinkers 50 – editia 2007 – inregistrand o urcare spectaculoasa cu 13 pozitii fata de editia precedenta din 2003.
  Fost reporter pentru revista The New Yorker, Malcolm Gladwell a fost inclus in anul 2005 in clasamentul celor mai influente 100 de persoane organizat de revista Time. Intre anii 1987 si 1996 a fost reporter al Washington Post, unde a tratat subiecte precum business si stiinta, devenind apoi redactor-sef al cotidianului New York City. A absolvit Universitatea din Toronto, specializarea istorie. Este nascut in Marea Britanie, a crescut in Ontario/Canada si locuieste in prezent la New York.
  Cartea sa The Tipping Point a ocupat locul 1 in clasamentul New York Times Book Review, unde este prezenta de peste 200 de saptamani. De curand a lansat si ultima sa carte, Outliers, care se afla in pregatire la editura Publica

Specificatii

Brand Publica
Anul publicarii 2008
Numar pagini 288
Limba Romana
Gen Stiinte

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc