Ultimele ore pe Titanic. Portalul Magic nr. 17 - Mary Pope Osborne
Cod produs: 9789734739059
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 104 |
Grup de varsta | 9 - 11 ani |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Jack si sora lui mai mica, Annie, calatoresc in timp si spatiu dintr-o casuta secreta, plina cu carti, descoperita intr-un copac fabulos. Fiecare carte deschisa ii face sa treaca printr-un portal magic, oferindu-le prilejul unor aventuri alaturi de creaturi uimitoare si personaje din epoci istorice diferite. Extrem de apreciate de parinti, de profesori, dar mai ales de copii, cartile din seria PORTALUL MAGIC au realizat un lucru cu adevarat magic: au trezit pasiunea lecturii, devenind cartile favorite ale tuturor fetelor si baietilor din tarile in care au fost traduse. Pentru ca fiecare cititor devine o parte din poveste!
#17. Ultimele ore pe Titanic
Jack si Annie trebuie sa primeasca patru daruri speciale pentru a putea dezlega vraja sub care se afla Teddy, un catelus foarte simpatic. Pentru a gasi primul dar, cei doi frati se intorc in timp si salveaza doi copii de pe vasul Titanic chiar inainte de celebrul naufragiu.
Specificatii
Brand | Paralela 45 |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 104 |
Grup de varsta | 9 - 11 ani |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Literatura |
Subgen | Carti pentru copii |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Imaginatia |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.