Volumul 8. Descopera Psihologia. Doliul. Cum sa faci fata pierderii - Cristina Jenaro Rio
Cod produs: 9786063385230

Iti recomandam si
Descriere
Cristina Jenaro R o Profesoara la Facultatea de Psihologie a Universitatii din Salamanca Doliul este pretul pe care il platim pentru ca iubim. Acest pret este prea mare si ne lasa indurerati. Emotii ca dorul vina furia plansul necontrolat gandurile repetitive senzatiile fizice de durere sau apatia sunt manifestari ale unui proces care intr-un doliu normal se incheie cu acceptarea si adaptarea indoliatului la noua situatie. Insa atunci cand acest proces se prelungeste excesiv si influenteaza alte sfere importante din viata noastra precum cea a familiei sau cea profesionala sau sociala probabil traim un doliu complicat . In aceasta carte oferim cateva sfaturi pentru a putea recunoaste semnalele de alarma si aratam cum poate fi un doliu si care sunt fazele acestuia prin intermediul unor concepte ca pierdere neautorizata doliu anticipat sarcini ale doliului sau a da un sens pierderii. Vom analiza si rolul pe care il joaca riturile in acest proces precum si importanta fundamentala a faptului de a fi insotit si a consilierii. Doliul este poliedric si se manifesta prin mai multe fatete drept pentru care variatele sale expresii merita sa fie intelese si respectate.Specificatii
Brand | Litera |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 144 |
Format | 160x230 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.